Základom komunikácie je jasná myšlienka alebo posolstvo.
My sme sa pre aktuálnu sezónu rozhodli komunikovať 4 témy.
Predaj diárov a kalendárov pre rok 2022
Na budúcu sezónu je najlepšie vždy myslieť v dostatočnom predstihu. Kto nakupuje skôr, má lepší výber. Práve z tohto dôvodu komunikujeme kalendáre a diáre na 2022 už teraz. Pohodlný výber zo širokej ponuky, dostatočný časový priestor na dodanie a potlač je ďalšia výhoda oproti nákupom na poslednú chvíľu pred koncom roku. Nehovoriac o tom, že budete mať dostatok času kalendáre a diáre rozdávať v aktuálnom čase.
Predaj reklamných predmetov
Najväčší boom predaja reklamných predmetov sa klasicky odohráva pár mesiacov pred Vianocami. Poďakovať klientom, partnerom aj zamestnancom sa koncom roku predsa patrí. Reklamné predmety sú pre túto príležitosť ideálne. Rovnako ako pri diároch a kalendároch platí, že šťastie praje pripraveným. Najlepšie je vybrať si ich v predstihu a nie na poslednú chvíľu. Budete tak mať istotu, že si vyberiete niečo pekné podľa svojich predstáv, v požadovanom počte a budete mať aj dostatočný čas na vymýšľanie grafiky a realizáciu potlače. V decembri tak spokojne môžete vaše nové reklamné predmety s radosťou rozdávať!
Predaj mestskej navigácie
V našom portfóliu okrem veľkoplošnej reklamy nájdete aj navigačný systém na stĺpoch verejného osvetlenia a stĺpikoch v tesnej blízkosti ciest. V rámci Žiliny máme pekné pokrytie a pomocou navigačných tabuliek dostanete svojich zákazníkov či partnerov tam kam potrebujete.
Predaj reklamných rúšok
Keďže rúška ešte asi nejaký čas ostanú doplnkom našich outfitov, obzvlášť v interiéri, rozhodli sme sa komunikovať aj túto službu pre klientov. Naše rúška sú kvalitné, dobre sediace a priedušné. Sú vyrobené z príjemnej bavlnenej látky, ušité v dvoch vrstvách v malej krajčírskej dielni u nás na Slovensku. Dajú sa opakovane nosiť aj prať a pri správnej údržbe vydržia naozaj dlho. Rúško je vhodné pre potlač aj výšivku. Na naše rúška máme veľmi dobré referencie a už mnohí z našich zákazníkov ich dlhodobo využívajú ako súčasť svojej firemnej identity, v rámci dodržiavania pravidiel aj ochrany zdravia zamestnancov.
Hlavným cieľom kampane je zvýšiť povedomie o spomínaných produktoch a službách z nášho portfólia. Získať nových zákazníkov. Poukázať na silu a efektivitu vonkajšej reklamy, ktorá je naša hlavná doména. V neposlednom rade je úlohou kampane aj podporiť a pripomínať silnú značku Gryf, tam kde je najviac doma – vo vonkajšom priestore.
A teraz už tých 8 pravidiel pre viditeľnú outdoorovú kampaň.
1. Samostatný vizuál pre každú cieľovú skupinu.
Vhodným spôsobom ako zaujať požadovanú cieľovú skupinu je pripraviť pre ňu konkrétny obsah čo najjednoduchšie a najvýpovednejšie. Žiadna kampaň neosloví všetkých. Najlepšie je preto pripraviť pre každú cieľovku/tému samostatný vizuál. Vyhnite sa propagácii viacerých akcií na jednej ploche!
2. Jednotný štýl.
Ideálne je, ak sa kampaň pripraví v jednotnej identite. Zvýšite tým účinnosť reklamy, pretože aj pri zahliadnutí iného vizuálu si konzumenti prepoja grafiku s ďalšími ponukami.
3. Prehľadný text.
Pripravte si témy, produkty alebo akcie, ktoré ste sa rozhodli komunikovať/propagovať a zjednodušte ich na jasný a výstižný headline. Outdoorová reklama nie je vhodné miesto na dlhé a komplikované posolstvá. Úderná grafika a výstižný krátky text je to čo predáva a je zapamätateľné. Máte obmedzené časové pásmo na to, aby ste povedali to čo chcete, využite ho preto naplno – jasne a výstižne!
4. Výpovedná grafika.
Grafika je to, čo udrie do očí. Či už stavíte na texty alebo obrázky, dbajte na to aby boli jasné a čitateľné. Žiadna komplikovaná, roztrieštená či extra sofistikovaná grafika s kopou obrázkov nie je vhodná pre outdoorovú reklamu. Máte skutočne krátky čas na to, aby ten kto vašu reklamu uvidí pochopil posolstvo. Preto nezabudnite na staré zlaté pravidlo, menej je viac. A čím menej na plochu dáte, tým viac bude videné a zapamätané!
5. Správne veľkosti, farby a kontrast.
Stavte na nápadné farby a kontrast medzi textom a podkladom, aby vaše informácie vynikli. Nezabudnite kampaň prispôsobiť ročnému obdobiu a predpokladanému počasiu. V zime ak je sneh počítajte s bielym a sivohnedým pozadím pre vašu reklamnú plochu, počas jari a leta zas so zeleňou. Na bielej vyniknú žiarivé farby – červená, modrá, zelená, preto sú ideálne ako podklad pre grafiku. Na zelenej zas ukáže žltá, červená, oranžová aj svetlomodrá. Na veľkosti záleží. Stavte na prehľadný dostatočne veľký a čitateľný text.
6. Dôležité informácie a správne smerovanie.
Logo na žiadnom vizuále nemôže chýbať a musí byť viditeľné. Ostatné dôležité informácie sú už na vás. Rozhodnite sa však pre jednu možnosť kam chcete zákazníkov smerovať a uvádzajte len hlavný kontakt – web, telefón či adresu.
7. Dobrá pozícia.
Pri outdoore nezáleží na tom či je plocha pravá alebo ľavá. Záleží len na tom, aby bola viditeľná a po ceste tým, ktorým chcete Vašu správu komunikovať. V dnešnej dobe je pohyb a migrácia veľmi vysoká. Denne sa všetci presúvame do práce, na nákup, do školy či škôlky, k lekárovi do fitka, kina... Vonkajšie plochy vidí obrovský počet potencionálnych zákazníkov, viacerí aj opakovane.
8. Kombinácia s ďalšou reklamou.
Vonkajšia reklama sa s obľubou využíva v kombinácii s ďalším mediamixom. Ak ste sa rozhodli pre túto možnosť, reklamu pre outdoor vytvárajte vždy tak, aby nadväzovala na celkovú kampaň. Nezabudnite ale, že musí byť pochopiteľná aj sama o sebe. (Pre tých, ktorí ju z iných médií nepoznajú.)
Potrebujete pomôcť s kampaňou?
Pripravujeme priemerne 80 kampaní mesačne, niekedy aj viac. S plánovaním, grafikou a realizáciou outdoorových kampaní máme dlhoročné skúsenosti. Poradíme a pripravíme pre Vás reklamnú kampaň kompletne na kľúč s výberom plôch, grafikou, tlačou aj výlepom. Tak, aby ste boli spokojní, reklama splnila cieľ a bolo Vás naozaj dobre vidieť! Stačí ak sa nám ozvete, my už ostatné urobíme za Vás.