Ponukareklamných plôch

Reklamné predmetya služby

cookies

Prečo investovať do vonkajšej reklamy?

Rozmýšľate čo sa Vám oplatí viac? Online alebo klasické médiá? Mohlo by sa zdať, že súčasná doba praje onlinu a najviac sa deje práve v tomto priestore. Nie je to však úplne pravda. Stačí sledovať úspešných a veľkých, a na tých natrafíte práve v outdoore.

Z pohľadu komunikácie je vonkajšia reklama stále veľmi efektívna a má takmer najvyšší zásah dospelej populácie. Stále totiž trávime veľmi veľa času v prostredí, kde sa stretávame hlavne s vonkajšou reklamou.

1 / 1

Prvenstvo si vo svete reklamy dlhodobo drží televízia a práve outdoor je k nej funkčným marketingovým doplnkom. Dokonale podporuje zapamätateľnosť reklamy a pomáha zlepšovať povedomie o produkte a značke. Pripomína a zdôrazňuje podstatu. Preto vidíte ponuku z letákov veľkoobchodov aj na billboardoch. Banky prezentujú svoje produkty a posolstvá pre klientov na exkluzívnych plochách aj na odľahlých ťahoch. Škrečky v trenkách vyskakujú z bigboardov a vy si zaručene pri pohľade na ne spomeniete na konkrétnu značku, aj to čo komunikuje na svojich ďalších reklamných kanáloch.

Vonkajšia reklama sa ťažko ignoruje. Kto je vonku na očiach, ten je naozaj videný a má náskok. Platí to pri politike aj biznise. Je to funkčný a rokmi overený nástroj s veľkým zásahom.

Preto ak zvažujete kam investovať svoj reklamný rozpočet, určite pridajte do svojho mixu aj billboardy.

Ak si dobre vyberiete, dodáte kvalitný a pútavý vizuál, bude to stáť za to!

My v Gryfe vám s tým radi pomôžeme.:)

17. február 2022, vytvoril(a): Linda Dlhopolčeková
Táto stránka používa súbory cookies a ďalšie sieťové identifikátory vrátane informačnej povinnosti, aby sme zlepšili Vašu používateľskú skúsenosť. My a naši partneri máme k týmto údajom prístup, alebo ich ukladáme. Tieto údaje používame najmä na anonymnú analýzu návštevnosti a zlepšovanie našich stránok.
Viac informácií nájdete na stránke Pravidlá používania cookies.
Kliknutím na „POVOLIŤ VŠETKO“ súhlasíte s uvedeným textom v plnom rozsahu. Viac informácií pri zakliknutí „UPRAVIŤ“.